Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening of het product zoals jij die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, maar ook per reguliere post en/of telefonisch.
Onze klantenservice zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Onze klantenservice zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Beliani Nederland BV
Dr. van Lookeren Campagneweg 10
8025BX Zwolle
038-7440103
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.