FAQ

Lieferbedingunen icon

Leveringsvoorwaarden


Wat is jullie leveringstermijn?

Wij verzenden je bestelling binnen maximaal 14 dagen, indien het product op voorraad is. Je ontvangt je bestelling tussen de 1 en maximaal 10 werkdagen. Helaas kunnen wij op voorhand niet de exacte leverdatum bepalen. Wel wordt er bij grote zendingen een leveringsafspraak gepland tussen jou en de bezorgdienst. Kun je echt niet wachten op je meubel? Op verzoek is het ook mogelijk om tegen een kleine vergoeding een expressverzending te maken van je bestelling. Wij versturen je bestelling dan binnen de 2 en 7 dagen. Als deze optie mogelijk is voor het door jou bestelde item, dan vind je dit terug tijdens het bestellen.

Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je een mailtje met tracking informatie. Vanaf het moment dat deze tracking link actief is, kun je de status van jouw bestelling volgen.


Wat zijn de bezorgkosten??

Verzending is gratis tot aan de voordeur naar elke plaats in Nederland of België. Voor leveringen op de Waddeneilanden kunnen toeslagen gelden.


Welke leveringsservices bieden jullie aan?

Je bestelling wordt altijd geleverd tot aan de deur, of zo dichtbij mogelijk wanneer het gaat om grotere pakketten. Leveringen binnen verkeersvrije zones of moeilijk bereikbare wegen voor bussen en bakwagens kunnen niet gedaan worden. Je pakket wordt bezorgd door één van onze transportpartners. Verzending is altijd gratis met uitzondering van leveringen op de Waddeneilanden. Hier kunnen toeslagen voor gelden.

Contact op te nemen met onze klantenservice via telefoon: +31 38 744 0103 of [email protected]


Worden de meubels naar binnen gebracht?

Kleinere producten die met een koeriersdienst worden geleverd, worden bezorgd tot aan de deur. Grote producten die door één van onze partners wordt geleverd, worden bezorgd in je woning, tot over de eerste drempel. Dit gebeurt in de regel bij alle grotere producten. Wij kunnen het echter niet garanderen.


Neemt de bezorger de verpakking weer mee?

Helaas is dit niet mogelijk. Omdat wij voor de levering van jouw bestelling gebruik maken van bezorgingspartners, is het niet mogelijk om de verpakking weer aan de bezorger mee te geven.


Hebben jullie ook een montageservice?

We zijn op dit moment druk bezig om deze dienst mogelijk te maken. Dit is helaas op dit moment nog niet iets wat we aanbieden.

IAls u hulp nodig heeft bij het monteren van uw nieuwe meubels, kunt u de website van NeedHelp gebruiken om een specialist te boeken. Ga naar de NeedHelp w officiële NeedHelp-website en maak een hulpverzoek aan. Daarna ontvang je binnen 24 uur aanbiedingen uit jouw regio en buurten van mensen die klaar staan om je meubelen te monteren. Alle boekingen en het regelen van betalingen moeten door de klant worden gedaan, aangezien de NeedHelp-website niet is aangesloten bij Beliani.


Kan ik mijn bestelling op komen halen bij jullie magazijn?

Helaas is het niet mogelijk om zelf je bestelling op te komen halen. Onze magazijnen bevinden op verschillende plekken in Europa, waarvan sommige beheerd worden door externe partners. Onze producten worden getransporteerd tussen de verschillende magazijnen, afhangend van beschikbaarheid, en lokaal verstuurd vanuit verschillende locaties. Daarom is het niet mogelijk om je bestelling zelf op te komen halen.


Bieden jullie express verzending aan?

We zijn op dit moment druk bezig om deze dienst aan te kunnen bieden. Op dit moment is dat helaas nog niet het geval.


Leveren jullie ook in het buitenland?

Onze webshop is op dit moment actief in 17 landen. We leveren in het Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Duitsland, Frankrijk, Spanje en meer. Mocht je iets willen bestellen, kun je op de website van dat land terecht.

België en Luxemburg zijn hierbij uitzonderingen. Beliani Nederland levert in deze landen. Je bestelling kun je eenvoudig doen op www.beliani.nl en door je adres in België of Luxemburg in te vullen.

Om te zien in welke landen we leveren, klik hier.


Kan ik een specifieke levertijd of -dag uitkiezen?

Op dit moment is het bij kleinere producten niet mogelijk om een specifieke levertijd of -dag aan te geven. Bij een aantal grote producten is het mogelijk tijdens het mailcontact met onze vervoerspartner een leverdag in te plannen.

Voor alle artikelen is het mogelijk om een latere verzenddatum uit te kiezen (i.v.m. een verhuizing, bijvoorbeeld). Voor die datum sturen we je bestelling dus niet op. Dat betekent dat je het product in ieder geval niet voor die datum geleverd krijgt. Deze datum kun je doorgeven in het 'opmerkingen' veld tijdens het plaatsen van je bestelling. Een latere levering is mogelijk zonder extra kosten.


Worden al mijn producten tegelijk geleverd?

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten in je bestelling, kan het zijn dat deze gesplitst wordt in verschillende leveringen. Afhankelijk van het gewicht en het formaat van de pakketten, kunnen individuele items ook worden geleverd door verschillende bezorgdiensten. Check de e-mail met de verzendbevestiging om te kunnen zien welke producten verstuurd zijn en of er nog een eventuele tweede levering plaats zal vinden. Als de producten in je bestelling zijn verzonden vanuit ons magazijn, kun je de bestelling via het track-en-trace nummer volgen. Deze kun je vinden in de verzendbevestiging die je per e-mail hebt gekregen.


Lieferbedingunen icon

Mijn bestelling & account


Hoe plaats ik een bestelling?

Er zijn minstens 5 manieren om bij Beliani te winkelen: online, via live chat op onze website, e-mail, telefoon of Facebook chat.

1. Om via de webshop je bestelling te plaatsen, ga je naar beliani.nl beliani.nl

Voeg je favoriete producten toe aan de winkelwagen. Om deze geselecteerde producten te zien, klik je op het winkelwagen-icoontje rechtsboven op de pagina. Om af te rekenen, klik je op 'betalen'.

Daarna wordt er gevraagd in te loggen. Dit kan op de volgende manieren:

  • Log in met een bestaand account
  • Log in met Google
  • Log in met Facebook
  • Log in met PayPal

Als je een nieuwe gebruiker bent, kun je bij ons een account aanmaken of je bestelling plaatsen als gast.

Daarna zal er gevraagd worden om je adresgegevens. We hebben ook je telefoonnummer nodig. Zo kan onze klantenservice of één van onze bezorgpartners contact opnemen wanneer dit nodig is.

Bij de volgende stap, kies je één van de betaalopties. (Om meer te weten over onze beschikbare betaalopties, klik hier.

Bij de volgende stap, moet u de gewenste leveringsmethoden en services specificeren om meer te weten te komen over de beschikbare opties, klik hier.

Geef daarna aan dat je akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden en heb je de kans om je te abonneren op onze nieuwsbrief waarin je op de hoogte wordt gehouden van de nieuwste trends en leuke acties. Daarna kun je je bestelling plaatsen.

Je kunt ons ook een e-mail sturen. Dat kan via [email protected]. Maak een lijstje van de producten die je graag zou willen bestellen. Benoem ook je adresgegevens en telefoonnummer zodat onze klantenservice of bezorgdienst je bereiken kan wanneer nodig.


Waar kan ik mijn bestelgegevens vinden?

Je kunt alle informatie over je vorige en lopende bestellingen vinden binnen je klantenaccount: je klantenaccount section. Wanneer je op "Meer info" klikt bij de status "Bestelling verzonden", vind je alle informatie en de factuur met betrekking tot de betreffende bestelling. Naast de adressen vind je de mogelijkheid om de facturen te downloaden. Je kunt de service en de ontvangen goederen beoordelen door op de sterren te klikken bij het corresponderende bestelnummer.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

In onze webshop kun je bij elk product een verwachte verzenddatum vinden. Wanneer je je bestelling plaatst, zal je deze informatie ook kunnen vinden in de bestelbevestiging die je ontvangt via e-mail. Houd er rekening mee dat deze data een schatting zijn. We beginnen met het verwerken van je bestelling op het moment dat de betaling ontvangen en verwerkt is. De specifieke datum kan dus veranderen.

Kleine producten worden meestal verzonden binnen 1 werkdag. Grotere producten die op voorraad zijn in ons hoofdmagazijn zullen over het algemeen binnen 3 werkdagen worden verzonden. Als een groter product vanuit een ander magazijn moet komen, kan het zijn dat de verzending binnen 4 werkdagen plaatsvinden. Let op: we spreken hier van een verzenddatum. Dit is de datum dat je pakket ons magazijn verlaat. Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging via e-mail. Hierin kun je een track-en-trace nummer vinden. Vanaf het moment dat dit nummer actief is, kun je via die link zelf de status van je pakket in de gaten houden.


Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je je bestelling wilt wijzigen voordat deze wordt verzonden, ga dan hier en klik op hier bij het bijbehorende bestelnummer. Klik daar op de knop "Het adres wijzigen" en breng wijzigingen aan. U zou een e-mail moeten ontvangen ter bevestiging van de wijziging.

Zodra een artikel is verzonden, kunnen we de wijziging echter niet verwerken. U moet het pakket weigeren wanneer de koerier de bezorging probeert. Uw terugbetaling wordt uitgevoerd op het moment dat we de weigering van het ophalen kunnen bevestigen in de trackinginformatie.


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Er zijn twee manieren om je bestelling te annuleren. Ga naar 'Mijn bestellingen' in je klantenaccount en open de gewenste bestelling. Om deze bestelling te annuleren, klik je op de rode knop met 'Annuleer bestelling' onderaan de pagina. Bevestig de annulering met 'Ja'.

Een andere optie is om direct contact op te nemen met onze klantenservice via telefoon +31 38 744 0103 of e-mail via [email protected].

Echter, wanneer een pakket ons magazijn al heeft verlaten, kunnen wij deze niet tegenhouden. De volgende stap voor jou is dan: het pakket weigeren aan de deur wanneer de bezorgdienst langskomt. Wanneer wij kunnen zien in de tracking-informatie dat het pakket is geweigerd aan de deur, zal ook de terugbetaling in gang worden gezet.


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je de verzendbevestiging via e-mail. Hierin staat de track-en-trace link. Vanaf het moment dat deze actief is, kun je zelf de status van je bestelling in de gaten houden.

YJe kunt ook al deze informatie voor vorige en lopende bestellingen bekijken in je klantenaccount customer account.


Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

In onze webshop kun je bij elk product een verwachte verzenddatum vinden. Wanneer je je bestelling plaatst, zal je deze informatie ook kunnen vinden in de bestelbevestiging die je ontvangt via e-mail. Houd er rekening mee dat deze data een schatting zijn. We beginnen met het verwerken van je bestelling op het moment dat de betaling ontvangen en verwerkt is. De specifieke datum kan dus veranderen.

Kleine producten worden meestal verzonden binnen 1 werkdag. Grotere producten die op voorraad zijn in ons hoofdmagazijn zullen over het algemeen binnen 3 werkdagen worden verzonden. Als een groter product vanuit een ander magazijn moet komen, kan het zijn dat de verzending binnen 4 werkdagen plaatsvinden.Let op: we spreken hier van een verzenddatum. Dit is de datum dat je pakket ons magazijn verlaat. Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging via e-mail. Hierin kun je een track-en-trace nummer vinden. Vanaf het moment dat dit nummer actief is, kun je via die link zelf de status van je pakket in de gaten houden.


Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

U kunt uw e-mailadres, aflevergegevens en wachtwoord bijwerken hier Je kunt je e-mailadres, adresgegevens en wachtwoord hier wijzigen of door contact op te nemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103of via een mailtje naar [email protected].


Waar vind ik jullie privacybeleid?

Om meer te weten over hoe wij met je persoonlijke gegevens omgaan, klik dan hier.


Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Je kunt onze volledige algemene voorwaarden hier vinden. hier.


Hoe verwijder ik mijn klantenaccount?

Wanneer je je klantenaccount op beliani.nl wilt verwijderen, kun je dat aangeven bij onze klantenservice. [email protected]. Neem contact op via [email protected]. Jouw persoonlijke gegevens zullen binnen 30 dagen uit ons systeem worden verwijderd.

Houd er wel rekening mee dat we jouw account niet kunnen verwijderen wanneer:

  • er nog lopende bestellingen zijn;
  • er nog producten moeten worden bezorgd;
  • je nog een rekening open hebt staan.

Wat als er nog lopende bestellingen zijn?

Om je account te verwijderen, zullen echt alle bestellingen gesloten of voltooid moeten zijn. Ook mag er geen openstaande levering of openstaande rekeningen zijn. Om deze dingen op te lossen, neem je contact op met onze Klantenservice.

Ik wil alleen mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Je hoeft je account niet te verwijderen om je persoonlijke gegevens te wijzigen. Je rekening- en verzendadres kun je wijzigen binnen je klantenaccount via Mijn gegevens (Beschikbaar wanneer je bent ingelogd.)


Lieferbedingunen icon

Betalingen & acties


Welke betaalmethodes gebruiken jullie?

You can choose from several most popular and safest payment options in the market, such as:

  • Prepayment (bankoverschrijving of via het postkantoor)
  • iDeal
  • Credit/Debit card
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Instalment payments - Klarna
  • Bancontact
  • SprayPay

Om meer te weten te komen over onze betaalmethodes, klik hier.


Kan ik betalen bij levering?

We zijn op dit moment bezig om deze optie mogelijk te maken. Op dit moment is deze service helaas nog niet beschikbaar.


Hoe gebruik ik een vouchercode?

Voeg je product(en) toe aan de winkelwagen. Nadat je dit hebt gedaan kun je naar 'betalen' gaan. Controleer je gegevens en klik op 'doorgaan'. Hier kun je onder de lijst met producten een vouchercode invullen in het daarvoor bestemde veld. Klik op 'Tegoedbon inwisselen'. De code wordt automatisch toegepast. Bij kortingen zal het meteen verrekend worden in de bestelling. Bij een vouchercode voor een gratis cadeautje naar keuze, zal er een pop-up verschijnen waarin je het gratis product kunt kiezen. Deze wordt dan toegevoegd aan je winkelwagen en kun je doorgaan met afrekenen.


Waarom kan ik Klarna niet gebruiken?

Als de volgende melding in beeld komt bij het afrekenen: "Optie niet beschikbaar. Kies een andere betaalmethode." betekent dit dat je niet door Klarna's soft check bent gekomen. Dit is een standaard procedure die door een algoritme wordt gedaan om in seconden te bepalen of je op dit moment in aanmerking komt om met Klarna te kunnen betalen.

Mocht je meer vragen hebben, kan je contact opnemen met de klantenservice van Klarna via de chatfunctie op de Klarna-app of website, of via 020-8082852 (beschikbaar van maandag tot zaterdag van 9:00 tot 18:00 uur). Om erachter te komen waarom de betaling op rekening niet wordt goedgekeurd, kun je hier meer informatie vinden. hier.


Hoe kan ik de betaalmethode van mijn bestelling veranderen?

Neem contact op met onze klantenservice +31 38 744 0103 of [email protected].


He kan ik achteraf betalen?

Voor meer informatie over deze betalingsoptie, klik hier of bezoek Klarna page.


Kan ik in termijnen betalen?

Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om bij ons in termijnen te betalen. We zijn druk bezig om deze betaalmethode mogelijk te maken in de nabije toekomst.


Waarom is mijn betaling mislukt?

Als het niet lukt om te betalen met de betaalmethode die je hebt gekozen, kijk eerst of:

  • er geen technische storing is bij de betaalprovider die je gebruikt
  • je voldoende geld op je rekening hebt staan om de betaling te doen
  • je persoonlijke gegevens (naam, adres, land) matchen met de gegevens op je betaalpas of creditcard
  • je de correcte CVC-code hebt ingevuld
  • je betaalpas of creditcard is verlopen
  • je geen anonieme proxy gebruikt voor internettoegang

Als het niet lukt om de betaling te voltooien, neem contact op met je bank of betaalprovider voor meer informatie, of kies een andere betaalmethode.


Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je abonneren op onze nieuwsbrief door op de homepagina naar het midden te scrollen. Hier laat je je e-mailadres achter en klik je op 'abonneer'. Bevestig je aanmelding via de link in de bevestigingsmail die je van ons krijgt en klaar is Kees! Vanaf nu ontvang je onze kortingsacties, inspiratie en tips direct in je mailbox.


Lieferbedingunen icon

Producten & voorraad


Kan ik een meubel laten aanpassen?

Helaas kunnen wij geen elementen van onze meubels aanpassen. Veel van onze producten zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren en/of stoffen. Dus schroom vooral niet om verder te kijken.


Wat is jullie garantiebeleid?

Onze standaard garantieperiode is 24 maanden. Bij het plaatsen van je bestelling is het echter mogelijk om deze te verlengen met 36 extra maanden. Wanneer er tijdens deze periode een defect ontstaat welke te maken heeft met het materiaal of de productie, zorgen we voor een gratis vervanging van (het betreffende deel van) het product. De garantie is niet van toepassing op standaard slijtage of schade die door incorrect gebruik van het product is ontstaan.


Waar kan ik jullie producten bekijken?

Om de prijzen zo laag mogelijk te kunnen houden, zijn wij alleen online te vinden. Zo houden we de kosten laag door geen showrooms draaiende te hoeven houden en kunnen we een enorm assortiment producten aan blijven bieden voor aantrekkelijke prijzen. Met ons gratis verzend- en retourbeleid, tover je je eigen huis om tot showroom!


Hoe kan ik de garantie tot 5 jaar verlengen?

Onze standaard garantieperiode is 24 maanden. Bij het plaatsen van je bestelling is het echter mogelijk om deze te verlengen met 36 extra maanden. Wanneer er tijdens deze periode een defect ontstaat welke te maken heeft met het materiaal of de productie, zorgen we voor een gratis vervanging van (het betreffende deel van) het product. De garantie is niet van toepassing op standaard slijtage of schade die door incorrect gebruik van het product is ontstaan.


Hoe kan ik zien of een product leverbaar is?

Als je zeker wilt weten of een product op dit moment op voorraad is, kun je dit controleren onder het kopje 'Leverbaar vanaf'/'Op voorraad' onder het product. Deze info is ook te zien rechts op de productpagina zelf. Hier lees je of het product op voorraad is of, als dit niet zo is, wanneer we dit product ongeveer weer terug verwachten.


Zijn jullie producten geschikt voor commercieel gebruik?

Natuurlijk proberen we producten van kwaliteit te leveren. Echter, we raden je aan onze meubels alleen voor persoonlijk gebruik te gebruiken. Het kan zijn dat sommige producten niet geschikt zijn voor commercieel gebruik.


Lieferbedingunen icon

Returns & Refunds


Wat zijn de retourkosten?

Het retourneren van goederen is gratis vanuit Nederland en België tot 14 dagen nadat het pakket geleverd is. Wanneer je je bestelling wilt retourneren in de periode tussen 15 en 365 dagen na aankomst, zullen de verzendkosten voor jouw rekening komen. Zorg ervoor dat de producten weer in originele verpakking, bij de voordeur, klaar staan om meegenomen te worden door de bezorgdienst.

Let op: voor zendingen van en naar de Waddeneilanden kunnen toeslagen gelden. Terms & Conditions.


Kan ik het product echt tot 365 dagen terugzenden?

Kan ik het product echt tot 365 dagen terugzenden?

Tot 14 dagen na de leverdatum kunt u bestelde artikelen gratis retourneren (met de hierna genoemde uitzonderingen). Wij zullen u een gratis retour aanbieden en een volledige terugbetaling doen op dezelfde manier als uw oorspronkelijke betaling. De uitzondering voor gratis retourneren tot 14 dagen omvat bestellingen waarbij de originele verpakking ontbreekt, en bestellingen van badkuipen, whirlpools, bubbelbaden evenals op maat gemaakte producten. In deze gevallen draagt een klant de transportkosten.

Na 14 dagen dient een klant de retourkosten voor zijn rekening te nemen. Uw restitutie zal worden uitgegeven in de vorm van een tegoedbon te gebruiken bij beliani.ch binnen 365 dagen. Na 14 dagen worden retouren van badkuipen, whirlpools, bubbelbaden, op maat gemaakte producten en geïnstalleerde of gebruikte producten niet meer geaccepteerd. Houd er rekening mee dat geretourneerde artikelen veilig moeten worden herverpakt in de originele verpakking.


Ik heb het verkeerde product ontvangen.

Neem contact op met onze klantenservice via +31 38 744 0103" of [email protected]. Om je sneller te kunnen helpen, zorg dat je je opdrachtnummer bij de hand hebt of benoemt in je e-mail.

Benoem de artikelnummers van de dozen die je hebt ontvangen. Dit nummer is altijd duidelijk op de doos te zien. Onze klantenservice kan vragen om foto's van de ontvangen items en de dozen waarin ze verpakt waren, dus zorg er eventueel ook voor dat je deze naar ons op kunt sturen. Bewaar de originele dozen tot het probleem is opgelost.

Klanten kunnen klachten doorgeven over hun producten en bestellingen. Dit kan doorgegeven worden door in contact te komen met de klantenservice. Als alternatief kan de klant ook een klachten ticket gebruiken in de Mijn bestellingen functie, onder het Mijn Account menu op de website.


Mijn bestelling is beschadigd

Het is belangrijk dat transportschade aan ons wordt doorgegeven. Zorg er dus voor dat je dit bij de bezorger meldt wanneer je je pakketje ontvangt. Wanneer deze schade niet bij de bezorger wordt gemeld, is voor ons niet meer na te gaan wanneer de schade is ontstaan. Neem contact op met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected]. Om je sneller te kunnen helpen, zorg dat je je opdrachtnummer bij de hand hebt of benoemt in je e-mail.

Zorg er dus voor dat je kunt aantonen dat de bestelling beschadigd is aangekomen. Benoem het artikelnummer dat op de doos vermeld staat. Onze klantenservice zal vragen om foto's van de ontvangen items en de dozen waarin ze verpakt waren, dus zorg er ook voor dat je deze naar ons op kunt sturen. Bewaar de originele dozen tot het probleem is opgelost.

Klanten kunnen klachten doorgeven over hun producten en bestellingen. Dit kan doorgegeven worden door in contact te komen met de klantenservice. Als alternatief kan de klant ook een klachten ticket gebruiken in de Mijn bestellingen functie, onder het Mijn Account menu op de website.


Ik mis een onderdeel

Omdat onze leveranciers heel goed zijn in het verstoppen van poten en hardware, kan het zijn dat deze toch zijn meegekomen. Controleer voor de zekerheid eerst, bijvoorbeeld het hoofdbord van het bed of de onderkant van de bank goed op verstopte compartimenten. Als je er zeker van bent dat er onderdelen (of dozen) missen, neem dan contact op met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected]. Om je sneller te kunnen helpen, vragen we je alvast je opdrachtnummer bij de hand te houden.

Wanneer je een onderdeel mist, zorg ervoor dat je de montagehandleiding bij de hand hebt (wanneer beschikbaar) om het onderdeel te kunnen beschrijven. Onze klantenservice zal je vragen naar de artikelnummers van de dozen die je hebt ontvangen. Deze staan duidelijk op de doos aangegeven. Ook zal het ons helpen wanneer je foto's toe kunt sturen van de dozen en onderdelen die je wel ontvangen hebt.

Klanten kunnen klachten doorgeven over hun producten en bestellingen. Dit kan doorgegeven worden door in contact te komen met de klantenservice. Als alternatief kan de klant ook een klachten ticket gebruiken in de Mijn bestellingen functie, onder het Mijn Account menu op de website.


Mijn bestelling is niet compleet

Afhankelijk van beschikbaarheid kan het zijn dat je bestelling in meerdere delen wordt verzonden. In de verzendbevestiging die je hebt ontvangen in de mail kun je zien welke pakketten zijn verzonden en welke eventueel nog worden nageleverd. Als alle items zijn verzonden, kun je via de track-en-trace link de status van de verschillende pakketten in de gaten houden. Deze link vind je in je verzendbevestigingse-mail.

Mochten hierna je vragen nog niet zijn beantwoord, neem dan contact op met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected]. Om je sneller te kunnen helpen, zorg ervoor dat je je opdrachtnummer bij de hand hebt.

Als je wel alle pakketten hebt ontvangen, maar er een onderdeel mist, pak dan de montagehandleiding erbij (wanneer beschikbaar) om het missende onderdeel te kunnen beschrijven. Als je een volledig pakket mist, zullen we vragen naar de artikelnummers van de dozen die je wel ontvangen hebt. Deze staan duidelijk aangegeven op de dozen. Soms vragen we ook naar foto's van de dozen die je al wel hebt ontvangen voor meer duidelijkheid.

Klanten kunnen klachten doorgeven over hun producten en bestellingen. Dit kan doorgegeven worden door in contact te komen met de klantenservice. Als alternatief kan de klant ook een klachten ticket gebruiken in de Mijn bestellingen functie, onder het Mijn Account menu op de website.


Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Soms is het product wat je online hebt bestelt gewoon niet helemaal wat je ervan had verwacht. Geen probleem! Met ons 365-dagen retourbeleid kun je gemakkelijk je bestelling retourneren. Om dit proces soepel te laten verlopen, volg je deze stappen:

- Neem contact op met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected].

Zorg ervoor dat je je opdrachtnummer bij de hand hebt en reden van retour opgeeft.

fhankelijk van de reden van retour, kun je hier meer informatie vinden:

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst gratis retourneren. We betalen je het volledige aankoopbedrag terug via de betaalmethode die je hebt gebruikt bij het bestellen. Als je je bestelling na die periode van 14 dagen wilt retourneren, komen deze kosten voor je eigen rekening. Je krijgt het aankoopbedrag terug in de vorm van een voucher. Deze kan op beliani.nl gebruikt worden en is 365 dagen geldig.

Wanneer je een product retour stuurt, stop je deze terug in de originele verpakking, print je het retourlabel uit en plak je deze op het pakket. Het retourlabel sturen wij je toe via de mail na je contact met de klantenservice. Afhankelijk van het formaat van het pakket en met welke bezorgdienst hij is verstuurd, is je pakket nu klaar om afgeleverd te worden bij een desbetreffend pakketpunt of klaar om opgehaald te worden door de bezorgdienst. Zorg er, in het laatste geval, voor dat het product (in originele verpakking) bij de voordeur staat, zodat de bezorger deze mee kan nemen.


Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer kan ik de terugbetaling verwachten?

Vanaf het moment dat je van onze klantenservice hebt gehoord dat de terugbetaling in gang wordt gezet, zal het ongeveer 3 tot 7 dagen duren voordat je je geld ontvangen hebt. Duurt het toch langer dan dat? Neem dan contact op met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of stuur een e-mail naar [email protected] met je opdrachtnummer.


news

Vul je e-mailadres in om je in te schrijven voor onze exclusieve nieuwsbrieven en vele kortingen