FAQ

Lieferbedingunen icon

Leveringsvoorwaarden


Wat zijn jullie levertijden?

In onze shop kun je onder elk product de verwachte leverdatum zien.

Houd er rekening mee dat deze tijden slechts een schatting zijn. We beginnen met het verwerken van je bestelling op het moment dat je betaling is ontvangen en verwerkt, dus de datum is onder voorbehoud.

Als het product beschikbaar is in ons hoofdmagazijn, duurt de levering waarschijnlijk niet langer dan 3-4 werkdagen. Sommige van onze producten moeten uit onze Europese magazijnen komen. Houd in dat geval rekening met 4 extra dagen voor verzending.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met "Verzendinformatie" en de trackinggegevens. Vanaf dat moment kun je de status van je bestelling zelf controleren. Houd er rekening mee dat de tracking mogelijk pas actief is wanneer de goederen het hoofdmagazijn van de koerier hebben bereikt. Als je geen trackinginformatie hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected] om updates over je bestelling te ontvangen.


Wat zijn de bezorgkosten?

Levering is gratis (tot op de stoep voor grote artikelen; aan de deur voor kleine) naar elke plaats in Nederland of België. Voor leveringen op de Waddeneilanden kunnen toeslagen gelden.


Welke leveringsservices bieden jullie aan?

Kleine artikelen tot 30 kg worden gratis thuisbezorgd. Artikelen zwaarder dan 30 kg kunnen tegen een extra toeslag in de kamer van je keuze worden afgeleverd. De kamer naar keuze moet bereikbaar zijn via een gewone trap. Je kunt ook kiezen voor montage en het afvoeren van oude meubels. Houd er rekening mee dat montage exclusief elektrisch, sanitair en wand-/plafondmontage is. Deze opties kunnen niet worden toegevoegd nadat het product is verzonden. De kosten van deze diensten kunnen worden geraadpleegd op onze productpagina's of tijdens het afrekenproces. Houd er rekening mee dat ze mogelijk niet op bepaalde locaties worden aangeboden.

Neem contact op met onze klantenservice via: +31 38 744 0103 of [email protected] om te controleren of de gewenste service beschikbaar is op jouw adres.


Worden de meubels naar binnen gebracht?

Kleine artikelen worden gratis thuisbezorgd. Grote producten kunnen tegen een extra toeslag in de kamer naar keuze worden bezorgd. De kamer naar keuze moet bereikbaar zijn via een gewone trap. Deze opties kunnen niet worden toegevoegd nadat het product al is verzonden.

De kosten van deze diensten kunnen worden geraadpleegd op onze productpagina's of tijdens het afrekenproces. Houd er rekening mee dat ze op bepaalde locaties mogelijk niet worden aangeboden. Neem contact op met onze klantenservice op via +31 38 744 0103 of [email protected] om te controleren of de gewenste service beschikbaar is op jouw adres.


Neemt de bezorger de verpakking weer mee?

We werken momenteel aan het toevoegen van deze service in ons aanbod, maar het is nog niet beschikbaar.


Hebben jullie ook een montageservice?

Ja, je kunt de " Levering & montage aan huis" service boeken voor een extra toeslag. Montage is exclusief elektriciteit, loodgieterswerk en wand-/plafondmontage. Deze optie kan niet worden toegevoegd nadat het product al is verzonden.

De kosten kunnen worden geraadpleegd op de productpagina of tijdens het afrekenproces. Houd er rekening mee dat deze service mogelijk niet op bepaalde locaties wordt aangeboden. Selecteer deze optie in het aankoopproces of neem contact op met de klantenservice voor meer informatie over de extra service op +31 38 744 0103 of [email protected].


Kan ik mijn bestelling ophalen bij jullie magazijn?

Helaas is afhalen bij ons magazijn niet mogelijk, maar voor het gemak van onze klanten bieden we een gespecialiseerde, gratis levering op het door de klant aangegeven adres.


Bieden jullie express verzending aan?

We werken momenteel aan het toevoegen van deze service aan ons aanbod, maar het is nog niet beschikbaar.


Leveren jullie ook in het buitenland?

Onze webwinkel is momenteel actief in 17 landen. We kunnen onze meubels aanbieden in het Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Duitsland, Frankrijk, Spanje en vele andere landen. Als je je producten in een bepaald land wilt laten bezorgen, winkel dan op de website van dat land.

Voor bestellingen die naar België of Luxemburg worden verzonden, moet de bestelling worden gedaan via beliani.nl.

Klik hier om alle landen te zien waar we aan leveren.


Kan ik een specifieke levertijd of -dag uitkiezen?

Bij het plaatsen van een bestelling kun je gratis een latere verzendtijd selecteren. Dit betekent dat je het product niet eerder ontvangt dan de opgegeven datum, maar we kunnen geen specifiek tijdsvenster reserveren. Houd er rekening mee dat de gekozen datum een schatting is en dat we deze niet kunnen garanderen.


Worden al mijn producten tegelijk geleverd?

Afhankelijk van de beschikbaarheid kan je bestelling worden opgesplitst in meerdere zendingen. Afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van de producten kunnen afzonderlijke artikelen ook door verschillende verzendbedrijven worden bezorgd. Controleer de e-mail "Verzendinformatie" om er zeker van te zijn dat alle artikelen tegelijkertijd zijn verzonden. Als alle artikelen zijn verzonden, kun je de trackinggegevens controleren - je vindt het trackingnummer in de e-mail met "Verzendinformatie".

artikelen tegelijkertijd zijn verzonden.

Als alle artikelen zijn verzonden, kun je de trackinggegevens controleren - je vindt het trackingnummer in de e-mail met "Verzendinformatie". Houd er rekening mee dat de tracking mogelijk pas actief is wanneer de goederen het hoofdmagazijn van de vervoerder hebben bereikt. Als de trackinginformatie niet beschikbaar is voor je, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected] om updates over de bestelling te ontvangen.


Lieferbedingunen icon

Mijn bestelling & account


Hoe plaats ik een bestelling?

Er zijn maar liefst 5 manieren om bij Beliani te shoppen: online, via live chat op onze website, e-mail, telefoon of via Facebook chat.

1. Om online te shoppen, ga je naar beliani.nl

Voeg al je geselecteerde producten toe aan het winkelwagentje. Om de geselecteerde producten te zien, klik je op de winkelwagenoptie die zichtbaar is in de pop-up of in de rechterbovenhoek van de pagina. Om je aankoop af te ronden, ga je naar de kassa.

Log in met de volgende opties:

  • Log in met een bestaand account
  • Log in met Google
  • Log in met Facebook
  • Log in met PayPal

Als je een nieuwe klant bent, kun je ook een account aanmaken of een aankoop doen als gast.

Je wordt dan gevraagd om je factuur- en verzendadres op te geven. We hebben ook je telefoonnummer nodig zodat onze klantenservice of bezorgers contact met je kunnen opnemen als dat nodig is.

Bij de volgende stap moet je de betaalmethode opgeven. Klik hier voor meer informatie over de beschikbare opties.

Tijdens de volgende stap moet je de gewenste leveringsmethode en services opgeven. Klik hier voor meer informatie over de beschikbare opties.

Bevestig vervolgens dat je akkoord gaat met onze Algemene voorwaarden en geef aan of je onze speciale acties in je inbox wilt ontvangen. Vervolgens kun je je bestelling plaatsen.

2. Als je een bestelling wilt plaatsen via de live chat, maak dan een lijst met producten die je wilt kopen en houd je factuur- en verzendadres bij de hand. Onze klantenservice zal je door de rest van het proces leiden.

3. Je kunt ons ook mailen via [email protected]. Geef a.u.b. aan welke producten je wilt kopen, je factuur- en verzendadres en je telefoonnummer, zodat onze klantenservice of bezorgers contact met je kunnen opnemen als dat nodig is.

4. Een andere optie is om je bestelling telefonisch door te geven via +31 38 744 0103. Maak een lijst met producten die je wilt bestellen en houd je factuur- en verzendadres bij de hand. Onze klantenservice zal je door de rest van het proces begeleiden.

5. Het is ook mogelijk om een bestelling te plaatsen via Facebook. Gebruik messenger om ons je bestelgegevens te sturen. Maak een lijst met producten die je wilt kopen en je factuur- en verzendadres. Onze klantenservice zal je door de rest van het proces helpen.


Waar kan ik mijn bestelgegevens vinden?

Je kunt alle informatie over vorige en huidige bestellingen vinden in het gedeelte Mijn bestellingen. Daar vind je alle informatie over je bestellingen en de facturen nadat je op "Toon meer" hebt geklikt voor de status "Bestelling verzonden". Naast je factuur- en verzendadres vind je de factuur die je kunt downloaden.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

In onze shop kun je onder elk product de verwachte leverdatum zien.

Houd er rekening mee dat deze tijden slechts een schatting zijn. We beginnen met het verwerken van je bestelling op het moment dat je betaling is ontvangen en verwerkt, dus de datum is onder voorbehoud.

Als het product beschikbaar is in ons hoofdmagazijn, duurt de levering waarschijnlijk niet langer dan 3-4 werkdagen. Sommige van onze producten moeten uit onze Europese magazijnen komen. Houd in dat geval rekening met 4 extra dagen voor verzending.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met "Verzendinformatie" en de trackinggegevens. Vanaf dat moment kun je de status van je bestelling zelf controleren. Houd er rekening mee dat de tracking mogelijk pas actief is wanneer de goederen het hoofdmagazijn van de koerier hebben bereikt. Als je geen trackinginformatie hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected] om updates over je bestelling te ontvangen.


Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je je adres wilt wijzigen voordat het wordt verzonden, ga dan hier naartoe en klik op "Meer weergeven" bij het bijbehorende bestelnummer. Klik vervolgens op de knop "Adres wijzigen" en voer de wijzigingen door. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de wijziging. Als je deze optie niet kunt gebruiken of je wilt de producten in je bestelling wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice op via +31 38 744 0103 of [email protected].


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je bestelling nog niet is voorbereid voor verzending, kun je deze annuleren via je account ( tabblad "Mijn bestellingen"). Deze pagina is alleen zichtbaar voor ingelogde klanten. Nadat je de bestelling hebt geselecteerd, vind je onderaan de pagina de optie " Bestelling annuleren". Selecteer de annuleringsreden die van toepassing is en bevestig je keuze. De annulering van de bestelling wordt per e-mail bevestigd, samen met informatie over de datum waarop het geld wordt teruggestort.

Als deze optie niet beschikbaar is voor je, neem dan contact op met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of e-mail via [email protected] en ontvang verdere instructies.


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je de e-mail "Verzendinformatie" met de trackinggegevens. Vanaf dat moment kun je de status van je bestelling zelf controleren. Houd er rekening mee dat de tracking mogelijk pas actief is wanneer de goederen het hoofdmagazijn van de vervoerder hebben bereikt. Als de trackinginformatie niet beschikbaar is, kun je contact opnemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected] om updates over je bestelling te ontvangen.

Je kunt ook alle informatie over vorige en huidige bestellingen vinden in je klantenaccount.


Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

In onze shop kun je onder elk product de verwachte leverdatum zien.

Houd er rekening mee dat deze tijden slechts een schatting zijn. We beginnen met het verwerken van je bestelling op het moment dat je betaling is ontvangen en verwerkt, dus de datum is onder voorbehoud.

Als het product beschikbaar is in ons hoofdmagazijn, duurt de levering waarschijnlijk niet langer dan 3-4 werkdagen. Sommige van onze producten moeten uit onze Europese magazijnen komen. Houd in dat geval rekening met 4 extra dagen voor verzending.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met "Verzendinformatie" en de trackinggegevens. Vanaf dat moment kun je de status van je bestelling zelf controleren. Houd er rekening mee dat de tracking mogelijk pas actief is wanneer de goederen het hoofdmagazijn van de koerier hebben bereikt. Als je geen trackinginformatie hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected] om updates over je bestelling te ontvangen.


Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kunt je e-mailadres, aflevergegevens en wachtwoord hier bijwerken of door contact op te nemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of stuur een mailtje naar [email protected].


Waar vind ik jullie privacybeleid?

Klik hier voor meer informatie over ons privacybeleid.


Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Klik hier voor onze algemene voorwaarden.


Hoe verwijder ik mijn klantenaccount?

Als je jouw klantenaccount wilt verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel naar +31 38 744 0103

Om het account te sluiten moeten alle bestellingen voltooid zijn, er mogen geen zendingen in behandeling zijn, openstaande verschuldigde bedragen of lopende klachten. Neem contact op met de klantenservice om deze problemen op te lossen.


Lieferbedingunen icon

Betalingen & aanbiedingen


Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?

Je kunt kiezen uit de meest populaire en veiligste betalingsopties op de markt, zoals:

  • Vooruitbetaling (bankoverschrijving of via het postkantoor)
  • iDeal
  • Creditcard/Debitcard
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Klarna
  • SprayPay

Klik hier voor meer informatie over onze betalingsopties.


Kan ik betalen bij levering?

We werken momenteel aan het toevoegen van deze service aan ons aanbod, maar het is nog niet beschikbaar.


Hoe gebruik ik een vouchercode?

Voeg je product(en) toe aan het winkelmandje. Nadat je je gewenste product(en) in het winkelmandje hebt geplaatst, ga je naar de kassa en voer je de kortingscode in bij de laatste stap van het afrekenproces. Klik op "Voucher gebruiken" en de kortingscode wordt binnen enkele seconden automatisch toegepast.

Als je vergeten bent de code toe te passen bij het afrekenen en je hebt je bestelling al geplaatst, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel naar +31 38 744 0103


Waarom kan ik Klarna niet gebruiken?

Als je bij het afrekenen het volgende bericht te zien krijgt: "Optie niet beschikbaar. Helaas is deze optie niet beschikbaar. Kies een andere betaalmethode." Dit betekent dat je niet door de softcheck van Klarna bent gekomen. Dit is een standaardprocedure die wordt uitgevoerd door een algoritme dat je binnen enkele seconden scoort en bepaalt of je op dit moment in aanmerking komt om te betalen met Klarna of niet.

Als je meer hulp nodig hebt, neem dan contact op met de Klarna Klantenservice via Live Chat door in te loggen op de Klarna app/account of bel ze rechtstreeks. Je vindt hun contactgegevens hier.


Hoe kan ik de betaalmethode van mijn bestelling veranderen?

Neem direct contact op met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected].

Ons team zal de gewenste wijzigingen in je bestelling voor je uitvoeren. Houd je bestelnummer bij de hand om het proces te versnellen.


Hoe gebruik ik de betalingsoptie "Betalen in 30 dagen"?

Voor meer informatie over deze betalingsoptie, klik hier of bezoek de Klarna website.


Hoe gebruik ik de betalingsoptie "Betalen in 3 delen"?

Voor meer informatie over deze betalingsoptie, klik hier of bezoek de Klarna website.


Hoe gebruik ik de betalingsoptie "Betaal nu"?

Voor meer informatie over deze betalingsoptie, klik hier of bezoek de Klarna website.


Waarom is mijn betaling mislukt?

Als je betaling niet is gelukt, controleer dan of:

  • - er geen technische problemen zijn met de betalingsprovider die je probeert te gebruiken
  • - je voldoende geld hebt om de aankoop te doen
  • - de ingevoerde gegevens (naam, factuuradres, land) overeenkomen met de gegevens op je creditcard
  • - je de correcte CVC-code hebt ingevuld
  • - je betaalpas of creditcard niet is verlopen
  • - je geen anonieme proxy gebruikt voor internettoegang

Als de betaling niet kan worden uitgevoerd, neem dan contact op met je bank of betalingsprovider voor meer informatie over waarom je betaling is geweigerd.


Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je hier aanmelden voor onze nieuwsbrief om de nieuwste aanbiedingen, kortingen en inspiratie te ontvangen. Je kunt je ook inschrijven door naar het midden van onze hoofdpagina te scrollen, je e-mailadres in te vullen en op "Inschrijven" te klikken. Je moet je inschrijving bevestigen door op "Bevestigen" te klikken in de e-mail die je van ons ontvangt.


Lieferbedingunen icon

Producten & voorraad


Kan ik een meubel laten aanpassen?

Helaas kunnen we geen elementen van het ontwerp van onze producten wijzigen. De meeste van onze producten zijn echter verkrijgbaar in meerdere kleuren en/of stofuitvoeringen.


Wat is jullie garantiebeleid?

Onze standaard garantieperiode is 24 maanden. Bij het plaatsen van de bestelling geven we je de mogelijkheid om een verlengde garantie van 36 extra maanden te krijgen. Deze service beschermt je voordelig tegen onvoorziene reparatiekosten. Mocht er tijdens de garantieperiode een materiaal- of fabricagefout optreden, dan zorgen wij voor een passende oplossing.

De garantie is niet van toepassing op normale slijtage en schade veroorzaakt door onjuist gebruik van het product.

Je kunt hier meer te weten komen over ons garantiebeleid.


Waar kan ik jullie producten bekijken?

Om onze klanten de beste prijzen te kunnen bieden, hebben we besloten om ons bedrijf uitsluitend online te houden. Zo hoeven we geen dure showrooms te onderhouden en kunnen we onze producten tegen aantrekkelijke prijzen aanbieden.


Hoe kan ik de garantie tot 5 jaar verlengen?

Selecteer het product dat je leuk vindt en voeg het toe aan de winkelwagen. Om de garantie van 5 jaar te krijgen, selecteer je in de laatste stap van het aankoopproces de optie 'Verlengde garantie + 36 maanden'. Deze service beschermt je voordelig tegen onvoorziene reparatiekosten. Mocht er tijdens de garantieperiode een materiaal- of fabricagefout optreden, dan zorgen wij voor een passende oplossing.

De garantie is niet van toepassing op normale slijtage en schade veroorzaakt door onjuist gebruik van het product.

Onze standaard garantieperiode is 24 maanden.


Hoe kan ik zien of een product leverbaar is?

Als je zeker wilt weten of je product op dit moment op voorraad is, controleer dan het gedeelte " Beschikbaarheid" op de productpagina, onder de knop " In winkelwagentje". Wanneer je de bestelling plaatst, krijg je ook een bevestiging van de beschikbaarheid in de e-mail "Bestelbevestiging".


Zijn jullie producten geschikt voor commercieel gebruik?

We streven ernaar de beste kwaliteit van onze producten te bieden, maar ze worden niet aanbevolen voor commercieel gebruik.


Lieferbedingunen icon

Retourzendingen & terugbetalingen


Wat zijn de retourkosten?

Retourneren van ongebruikte artikelen vanuit Nederland of België (met uitzondering van retourneren vanaf de Waddeneilanden) is gratis tot 14 dagen na de leverdatum. Om in aanmerking te komen voor het gratis retourbeleid, moeten de artikelen in de originele verpakking worden geretourneerd. Zakelijke klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Badkuipen, bubbelbaden en jacuzzi's zijn uitgesloten van gratis retourneren.

Bekijk alle details over uitzonderingen van gratis retourneren in onze Algemene voorwaarden.


Kan ik het product echt tot 365 dagen terugzenden?

Je kunt artikelen tot 365 dagen retourneren, met enkele uitzonderingen.

Tot 14 dagen na de leverdatum kun je bestelde artikelen gratis retourneren (met de volgende uitzonderingen). We bieden een gratis retournering en geven een volledige terugbetaling op dezelfde manier als je oorspronkelijke betaling. De uitzondering voor gratis retourneren tot 14 dagen geldt ook voor bestellingen waarbij de originele verpakking ontbreekt en voor bestellingen van badkuipen, bubbelbaden, hot tubs en op maat gemaakte producten. Bestellingen die worden verzonden naar de Waddeneilanden zijn ook uitgesloten van het gratis retourbeleid. Zakelijke klanten zijn ook verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. In al deze gevallen draagt de klant de transportkosten.

Na 14 dagen moet de klant zelf de retourkosten betalen. Je geld wordt teruggestort in de vorm van een tegoedbon die je binnen 360 dagen kunt gebruiken op beliani.nl. Na 14 dagen worden retourzendingen van badkuipen, bubbelbaden, hot tubs, op maat gemaakte producten, geïnstalleerde of gebruikte producten en artikelen waarbij de originele verpakking ontbreekt, niet geaccepteerd. Houd er rekening mee dat geretourneerde artikelen veilig moeten worden verpakt in de originele verpakking.


Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Je kunt een probleem met je bestelling melden via je account (tabblad "Mijn bestellingen"). Deze pagina is alleen zichtbaar voor ingelogde klanten. Nadat je je bestelling hebt geselecteerd, vind je onderaan de pagina de knop "Een probleem melden". Kies de artikelen en de reden van de klacht, omschrijf het in een paar woorden en dien je claim in. Onze klantenservice neemt binnen 2 werkdagen contact met je op met verdere instructies.

Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected]. Voor een snelle afhandeling vragen wij je om je bestelnummer bij de hand te houden.

Vermeld de artikelnummers (afgedrukt op elke verpakking) van de dozen die je hebt ontvangen. Geef indien mogelijk foto's van de ontvangen artikelen en de dozen waarin deze zaten. Bewaar ook de originele dozen totdat de zaak is opgelost.


Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?

Je kunt een probleem met je bestelling melden via je account (tabblad "Mijn bestellingen"). Deze pagina is alleen zichtbaar voor ingelogde klanten. Nadat je je bestelling hebt geselecteerd, vind je onderaan de pagina de knop "Een probleem melden". Kies de artikelen en de reden van de klacht, omschrijf het in een paar woorden en dien je claim in. Onze klantenservice neemt binnen 2 werkdagen contact met je op met verdere instructies.

Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected]. Om het proces te versnellen, vragen wij je om je bestelnummer gereed te houden.

Zorg voor het ondertekend bewijs van levering (POD) (met de "beschadigde" opmerking erin), artikelnummers (gedrukt op elke verpakking) van de dozen die je hebt ontvangen. Zorg ook voor foto's van de ontvangen artikelen en de dozen waarin deze zaten. Gebruik de producthandleiding (indien beschikbaar) om het beschadigde element te beschrijven. Bewaar ook de originele dozen totdat de zaak is opgelost.


Wat moet ik doen als ik een onvolledig artikel heb ontvangen?

Je kunt een probleem met je bestelling melden via je account (tabblad "Mijn bestellingen"). Deze pagina is alleen zichtbaar voor ingelogde klanten. Nadat je je bestelling hebt geselecteerd, vind je onderaan de pagina de knop "Een probleem melden". Kies de artikelen en de reden van de klacht, omschrijf het in een paar woorden en dien je claim in. Onze klantenservice neemt binnen 2 werkdagen contact met je op met verdere instructies.

AJe kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected]. Om je sneller te kunnen helpen, vragen we je alvast je opdrachtnummer bij de hand te houden.

Als je alle dozen hebt ontvangen, maar er ontbreekt een onderdeel van het product, gebruik dan de producthandleiding (indien beschikbaar) om het ontbrekende onderdeel te beschrijven. Geef de artikelnummers (afgedrukt op elke verpakking) van de dozen die je hebt ontvangen. Het is het beste als je foto's meestuurt van de ontvangen dozen en de elementen die je wel hebt.


Wat moet ik doen als ik een onvolledige bestelling heb ontvangen?

Houd er rekening mee dat je bestelling afhankelijk van de beschikbaarheid kan worden opgesplitst in meerdere zendingen. Controleer de e-mail "Verzendinformatie" om er zeker van te zijn dat alle artikelen zijn verzonden.

Als je ziet dat alle artikelen verzonden zouden moeten zijn, kun je een probleem met je bestelling melden via je account (tabblad "Mijn bestellingen"). Deze pagina is alleen zichtbaar voor ingelogde klanten. Nadat je je bestelling hebt geselecteerd, vind je onderaan de pagina de knop "Een probleem melden". Kies de artikelen en de reden van de klacht, omschrijf het in een paar woorden en dien je claim in. Onze klantenservice neemt binnen 2 werkdagen contact met je op met verdere instructies.

Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected]. Om je sneller te kunnen helpen, zorg ervoor dat je je opdrachtnummer bij de hand hebt.

Als je alle dozen hebt ontvangen, maar er ontbreekt een onderdeel van het product, gebruik dan de producthandleiding (indien beschikbaar) om het ontbrekende onderdeel te beschrijven.

Als je een volledige doos mist, geef dan de artikelnummers (afgedrukt op elke verpakking) van de dozen die je hebt ontvangen. Je kunt het beste foto's van de ontvangen dozen meesturen.


Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil retourneren?

Je kunt een retour melden vanuit je account ("Mijn bestellingen"). Deze pagina is alleen zichtbaar voor ingelogde klanten. Nadat je je bestelling hebt geselecteerd, vind je de knop "Een probleem melden" onder aan de pagina. Kies de artikelen en de reden van de klacht, omschrijf het in een paar woorden en dien je claim in. Onze klantenservice neemt binnen 2 werkdagen contact met je op met verdere instructies.

Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via +31 38 744 0103 of [email protected].

Zorg ervoor dat je je bestelnummer kunt doorgeven. Het zou zeer fijn zijn als je de reden van je retour aangeeft, zodat we ons aanbod voor onze klanten kunnen verbeteren.

Ga voor meer informatie over ons retourbeleid naar Retourneren.


Hoe lang duurt het om mijn terugbetaling te verwerken?

Vanaf het moment dat je de bevestiging van onze Klantenservice hebt ontvangen over de goedkeuring van de terugbetaling, duurt het niet langer dan 3-7 dagen.


news

Vul je e-mailadres in om je in te schrijven voor onze exclusieve nieuwsbrieven en vele kortingen